باشگاه مشتریان، ارزیابی هوشمند و مدیریت وای فای

شرکت سپیدز جهت تکمیل بسته های پیشنهادی خود به مدیران رستوران، فست فود و کافی شاپ سه محصول باشگاه مشتریان، نظرسنجی آنلاین و وای فای هوشمند را معرفی کرد. این سه محصول به مدیران این مجموعه ها کمک می کند تا سطح رضایت مندی مشتریان را افزایش دهند و موجب وفاداری بیشتر مشتریان خود شوند.

ساخت خانواده ای بزرگ برای مجموعه شما

با کمک باشگاه مشتریان سپیدز شما می توانید تمامی افرادی که به مجموعه شما مراجعه می کنند را در یک جامعه اطلاعاتی گردآوری کنید. و به این جامعه به فراخور اتفاقات و رویدادها سیاست های جذب تعریف کنید.

رضایت سنجی و ارتباط نزدیک با مشتریان

یکی از ویژگی های پکیج باشگاه مشتریان موضوع نظرسنجی از مشتریان است که باعث می شود سریعا از مشتریان ناراضی مطلع شوید و دلجویی کنید

تخفیف های درست

یکی از مشکلاتی که رستوران ها دارند این است که برنامه ریزی درستی در خصوص تخفیف دادن ندارند. با پکیج باشگاه مشتریان سپیدز می توانید این مسیر را درست تر پیش ببرید.

پکیج اسمارت شامل چه ابزارهایی است؟

پکیج اسمارت شامل سه محصول باشگاه مشتریان هوشمند برای مدیریت ارتباط با مشتریان، رضایت سنجی هوشمند که ارسال خودکار لینک نظر سنجی به مشتریان است و اینترنت هوشمند که خدمات اینترنتی به مجموعه ها ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان هوشمند

پلتفرم هوشمند ابری متصل و یکپارچه با صندوق فروش می‌یاشد که فرآیند تمام اتوماتیک جهت گروه بندی مشتریان به همراه ایجاد و شارژ کیف پول الکتریکی هوشمند با هدف بازگشت مشتریان را به رستوران ها ارائه می‌دهد. پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین) و سریعترین راه عضوگیری باشگاه مشتریان از جمله مزیت این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر است.

ارزیابی هوشمند

نظرسنجی از مشتریان

نظرسنجی و پایش سطح رضایت مشتری یکی از کارآمدترین روش های وفاداری است. با ارزیابی هوشمند، پس از ارائه خدمات به مشتریان، با چند سوال می توانید متوجه شوید آیا از مجموع خدمات راضی بود یا خیر. قبلا این کار با کاغذ و یا دستگاه های دیگر انجام می شد و به فاکتور مشتری قابل اتصال نبود. با محصول جدید سپیدز به صورت کاملا اتوماتیک نظرات مشتریان را جمع آوری می کنید و با توجه به فاکتوری که خرید نموده، تحلیل های صحیح انجام دهید.

اینترنت هوشمند

اینترنت هوشمند

بسیاری از مجموعه ها برای جذب مشتری از اینترنت رایگان استفاده می کنند. با محصول جدید سپیدز، اولا اینترنت را مدیریت شده به مشتریان تان برسانید، دوما اطلاعات تمامی افرادی که به مجموعه شما آمده اند را جمع آوری می کند تا بتوانید وارد پروسه باشگاه مشتریان نمایید.

ویژگی های نسخه های باشگاه مشتریان رستورانی اسمارت

  • پلتفرم هوشمند ابری متصل و یکپارچه با صندوق فروش
  • فرآیند تمام اتوماتیک جهت گروه بندی مشتریان به همراه ایجاد و شارژ کیف پول الکتریکی هوشمند با هدف بازگشت مشتریان
  • پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین) و سریعترین راه عضوگیری باشگاه مشتریان
  • بدون نیاز به زیرساخت های پر هزینه مانند کارت باشگاه مشتریان، تبلت، اپلیکیشن و…
  • جلوگیری از خطای عمدی و غیرعمدی نیروی انسانی با کمک سیستم های هوشمند یکپارچگی کنترلی

باشگاه مشتریان هوشمند

  • پلتفرم هوشمند ابری متصل و یکپارچه با صندوق فروش
  • فرآیند تمام اتوماتیک جهت گروه بندی مشتریان به همراه ایجاد و شارژ کیف پول الکتریکی هوشمند با هدف بازگشت مشتریان
  • پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین) و سریعترین راه عضوگیری باشگاه مشتریان
  • بدون نیاز به زیرساخت های پر هزینه مانند کارت باشگاه مشتریان، تبلت، اپلیکیشن و…
  • جلوگیری از خطای عمدی و غیرعمدی نیروی انسانی با کمک سیستم های هوشمند یکپارچگی کنترلی

ارزیابی هوشمند

نظرسنجی و پایش سطح رضایت مشتری یکی از کارآمدترین روش های وفاداری است. با ارزیابی هوشمند، پس از ارائه خدمات به مشتریان، با چند سوال می توانید متوجه شوید آیا از مجموع خدمات راضی بود یا خیر. قبلا این کار با کاغذ و یا دستگاه های دیگر انجام می شد و به فاکتور مشتری قابل اتصال نبود. با محصول جدید سپیدز به صورت کاملا اتوماتیک نظرات مشتریان را جمع آوری می کنید و با توجه به فاکتوری که خرید نموده، تحلیل های صحیح انجام دهید.

  • پلتفرم هوشمند متصل به صندوق فروش جهت ایجاد بستری برای کنترل کیفیت محصولات با توجه به نظرات مشتریان
  • فرآیند تمام اتوماتیک جمع آوری نظرات مشتریان متناسب با نوع خرید مشتری (دلیوری، حضوری و آنلاین)
  • ایجاد فرآیند نظرسنجی خودکار در زمان بندی مناسب برای دریافت نظرات مشتریان (نرخ مشارکت بالا در نظرسنجی)
  • پوشش تمام مشتریان (دلیوری، حضوری و آنلاین)
  • دریافت هشدارهای لحظه ای از ثبت نارضایتی مشتریان در همان لحظه ثبت نارضایتی به همراه اطلاعات وفاداری مشتری
  • جلوگیری از تقلب های احتمالی صورت گرفته بر روی بستر نظرسنجی با کمک سیستم های هوشمند کنترلی

وای فای هوشمند

بسیاری از مجموعه ها برای جذب مشتری از اینترنت رایگان استفاده می کنند. با محصول جدید سپیدز، اولا اینترنت را مدیریت شده به مشتریان تان برسانید، دوما اطلاعات تمامی افرادی که به مجموعه شما آمده اند را جمع آوری می کند تا بتوانید وارد پروسه باشگاه مشتریان نمایید.

  • مدیریت و کنترل خودکار کاربران درخواست کننده اتصال به وای فای
  • احراز هویت خودکار کاربران در هنگام اتصال به اینترنت
  • مدیریت هوشمند پهنای باند اینترنت متناسب با کاربران درخواست دهنده (مشتریان، کارمندان و مدیران)
  • جمع اوری اطلاعات مشتریان (مانند تلفن همراه، تاریخ تولد و…) جهت مدیریت ارتباط با آنها
  • ایجاد بستر نظرسنجی هوشمند روی بستر وای فای
  • افزایش ترافیک بازاریابی دیجیتال مجموعه (دعوت مشتریان برای بازدید از صفحه اینستاگرام مجموعه و….)
  • سریع ترین پلتفرم اتصال مدیریت شده به وای فای با کمک سیستم یکپارچه شناسایی مشتریان
  • عضوگیری باشگاه مشتریان از طریق وای فای (یکپارچه با سیستم باشگاه مشتریان هوشمند)
  • جلوگیری از سواستفاده از اینترنت بصورت هوشمند
  • ایجاد بستر بازاریابی و کمپین ای بازاریابی لحظه ای روی وای فای